Aduan

Heading

Heading

Di Takaful IKHLAS pelanggan adalah keutamaan kami. Maklumbalas pelanggan adalah amat penting bagi kami. Kami sentiasa menghargai pandangan anda, baik dalam bentuk cadangan, pujian atau aduan. Bersama kami dalam mempertingkatkan kualiti servis dan memberikan perkhidmatan yang lebih baik kepada anda.
Cara mengemukakan cadangan / aduan

 

Laman Web

https://www.takaful-ikhlas.com.my/ms/ikhlas-contact/aduan

 

Surat Menyurat

Unit Aduan Takaful IKHLAS
IKHLAS Point Tower 11A Avenue
5, Bangsar South, No. 8 Jalan Kerinchi
59200 Kuala Lumpur.

 

Cawangan

Borang Aduan terdapat di 13 cawangan Takaful IKHLAS seluruh Malaysia.

 

E-Mel

complaints@takaful-ikhlas.com.my

Klik disini jika anda ingin membuat aduan melalui portal ini.

Heading

Image CAPTCHA

Heading

Heading