Laman Induk | Hubungi Kami | Carian | Peta Laman | Pautan
Kata Kunci:
 
 
Anda berada di: Homepage > IKHLAS Care > Maklum Balas Pelanggan

Maklumbalas pelanggan merupakan satu kaedah penting dalam mempertingkatkan mutu perkhidmatan kami. Anda boleh memberikan maklumbalas anda dalam pelbagai bentuk seperti cadangan dan komen yang berkaitan dengan syarkat, produk atau perkhidmatan kami. Pendapat anda amat kami hargai.

Takaful IKHLAS sentiasa komited dalam memberikan perkhidmatan terbaik kepada semua pelanggan kami. Untuk sebarang aduan, sila gunakan Borang Aduan Pelanggan Atas-Talian kami.

Jika anda sedang mencari jawapan kepada persoalan yang ringkas, sila rujuk senarai Frequently Asked Questions (FAQ) kami. Sekiranya anda masih tidak menjumpai jawapan yang dicari, sila ajukan pertanyaan atau komen anda kepada kami melalui Borang Maklumbalas Pelanggan Atas-Talian di bawah ini:

     
Nama* :
Produk & Perkhidmatan Kami :
Tajuk* :
Penerangan* :
Alamat :
Nombor Telefon : (Rumah)
(Pejabat)
(Bimbit)
E-mel* :
*Nama, Tajuk, Penerangan dan E-mel wajib diisikan.

Nota:

a) Takaful IKHLAS Sdn Bhd berhak untuk menolak sebarang maklumbalas yang dihantar secara atas-talian tanpa pemberitahuan selanjutnya. Harap maklum bahawa resit maklumbalas atas-talian tidak mewakili resit maklumat lengkap. Dokumen sokongan dan maklumat tambahan mungkin akan diminta bagi tujuan ini.

b) Semua maklumat yang disediakan adalah sulit. Takaful IKHLAS Sdn Bhd tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan maklumat sulit melalui Internet.

     

Ahli PIDM

Hakcipta © 2014 Takaful Ikhlas Sdn Bhd
Terma & Syarat Penggunaan | Nota Pengecualian | Dasar Privasi | Piagam Pelanggan WEBSE Design Solution by WEBSE Asia Halal eMarketplace, Halal Trade Portal, halal Business Directory
Anak syarikat milik penuh MNRB Holdings Berhad.